perjantai 27. huhtikuuta 2007

hidasta edistystä ja postin tuomiset

Viimeiset pari viikkoa ovat kuluneet varsin tehokkaasti koulun ja työn parissa, mutta onpa neuleidenkin parissa tapahtunut tasaisen varmaan edistystä.

Pääsiäisen aikoihin puikoilla oli ensimmäinen kappale, nyt niitä on jo tekeillä neljä. Tosin vasta yksi noista on valmis ja ensimmäisen purkamista mietin vielä.. Pitsiosuus on siinä myöhempiä löysempi. No, onhan tässä vielä aikaa deadlineen :)



Kaivoin myös jossain välissä aivottomuutta kaivatessani vuoden naftaliinissa olleen Fifin alun. Tämä oli elämäni ensimmäinen pitsineule, jota aloitin viime kevättalvella. Langan loputtua se kuitenkin jäi tauolle, josta kehkeytyikin sitten melko pitkä..

Taannoin käydessäni Novitan tehtaanmyymälässä muistin sattumalta kaupassa kaivanneeni tähän lisälankaa. Eiköhän se joskus tämäkin valmistu. Tauosta oli ainakin se hyöty, että huomaan nyt kehittyneeni huimasti pitsineulojana. Vuosi sitten tarvitsin pitsikaaviota jatkuvasti, nyt en enää lainkaan noin yksinkertaiseen malliin :)



Joskus tässä (mä olen ihan sekaisin viikonpäivistä, viikoista jne, mutten toistaiseksi tiedä unohtaneeni mitään erityisen oleellista) tuli myös ilmoitus kauan odotetusta paketista. Tai no, Postin mukaan tuo oli isokokoinen kirje, minä näin vain jättikokoisen postisäkin..



Nää on aivan ihania! Ja nää on kaikki mun mun mun! Onpahan riittänyt iltalukemista viime aikoina peiton alle, vaikken sitä aiemmin olekaan harrastanut..

Ei kommentteja: